Ny partner i Coops medlemsprogram erbjuder mat för halva priset på 300 restauranger

Ny partner i Coops medlemsprogram erbjuder mat för halva priset på 300 restauranger

Coop inleder ett samarbete med TheFork, Europas största bordsbokningssajt, som innebär att Coops medlemmar får möjligheten använda poäng för att njuta av ett restaurangbesök med 50 procents rabatt på en utvald tvårätters meny. 

Coop utvecklar ständigt medlemsprogrammet med nya partners. Allt för att öka värdet poängen som Coops medlemmar får när de registrerar sina köp. Idag inleds ett nytt samarbete med TheFork som gör det möjligt att köpa en bokningskod för 3000 poäng som ger rabatten på 300 restauranger runt om i Sverige. Bokningen gäller för mellan två till åtta personer och ger 50 procents rabatt på en utvald tvårätters meny exkl. dryck.

– Våra medlemmar har ett stort intresse för mat och vi är därför väldigt glada över samarbetet med The Fork. Nu ger vi våra medlemmar ytterligare en möjlighet att unna sig något lite extra i vardagen för sina poäng, med ett mycket högt upplevt kundvärde, säger Karin Friis, chef Kundrelation på Coop.

Samarbetet finns nu tillgängligt för Coops medlemmar. För att ta del av erbjudandet går man in på coop.se/poangshop och väljer TheFork. Poängshoppen hittar du även i Coop-appen och i Medlemspunkten i butik.

För mer information:
Coops pressjour: 010-743 13 13

  • Coop satsar på stadsodling i butik

    Coop satsar på stadsodling i butik

    Coop har inlett ett samarbete svenska foodtech-startupen Grönska, som kommer att odla färska örter och bladväxter direkt i Coops matbutiker. Tillsammans med Coop utforskar de nu framtidens hållbara matproduktion och möjligheter att odla i butik utan onödiga transporter.
    Läs mer
  • Nordisk Råvara prisas med Änglamarkspriset 2018

    Nordisk Råvara prisas med Änglamarkspriset 2018

    Änglamarksjuryn och svenska folket röstade fram matföretaget Nordisk Råvara till vinnare av Coops Änglamarkspris 2018, där temat för priset är hållbar matglädje. Igår mottog Nordisk Råvara prischecken på 100 000 kronor. I samband med att Änglamarkspriset delades ut presenterade Coop även sin stora satsning på sitt varumärke Änglamark med nytt utseende på förpackningarna.
    Läs mer